Jul, jul strålande jul

Så har det gått ett år till....helt otroligt kan inte fatta att tiden går så fort...men den gör ju det när man har roligt så det är väll possitivt antar jag.

Jag har ialla fall fått en ny mobil i julklapp. Det var behövligt med tanke på att min gamla levde sitt eget liv. Så jag fick denna skönhet, en walkman mobil. Den verkar fungera bra och är som gjord för mig med sina innbyggda funktioner, Metronom, Kan ta alla toner mellan c1-c2(bra att ta ton med) den kan också visa hur man tar en mängd olika gitarrackord. Och så här ser den ut:
75799-49

Tillägas bör kanske att jag har en vit och inte en svart men den vita är också snygg. Det ingick även minihögtalare så tjejer nu kan vi lyssna på musik utomhus när vi träffas och slipper emmas värdelösa högtalare...;P det blir nog bra.

Just nu verkar det som om det är dags att bli sjuk igen men det tycker inte jag så försöker med alla medel bekämpa de hemska basilerna. några tips mot halsont, huvudvärk och förkylning?!?

puss puss

Kommentarer
Postat av: Cary

Är det en sån som anna har? Hihi, minihögtalare (förutom emmas of course)äger! Yeay, great dude. Men wheres the snow!?!? Ni skulle ju komma hem o åka pulka!

Postat av: Julia

Hahaha... Det där med högtalarna låter bra, vi kan behöva det! :D

2007-01-01 @ 21:08:49
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Cary

jules...märker du att kim aldrig svarar på våra kommentarer, även fast hon har loggat in o uppdaterat..etc..?

2007-01-02 @ 18:45:51
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: chip

cary: ja det är nästan en sån som anna har bara snäppet nyare. Så fort snön kommer så kommer jag till dig :D promise

Jules: yes på taket och sådär...;)

2007-01-04 @ 11:43:33
URL: http://chip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback