Dykning dykning

Dykning i all ära men det är nästan så att det inte är värt det med allt slit och släpande.. frågan är om jag överhuvud taget kommer ur sängen på måndag morgon.. :P Vi dykte i fredags och i dag och vi ska dyka i vättern imorgon...   Men än så länge lever jag trots allt slit och i detta sällskap.  Den sista tjejen hoppade av så nu är det bara jag och så alla 6 killarna..  Det blir lite pinsamt ibland men för det mesta fungerar det utmärk. Förutom att jag av någon mystisk annledning har blivit något i stil med gruppens allmänna clown. Inte så allvarligt som det låter och lite får man väll bjuda på antar jag :).
Ja, ja. Imorgon blir det 20-meters dyk i vättern som sagt. Där blir det nog kallt. Höll på att frysa ihjäl (lätt överdrivet) på 8 meter idag.


DYKNING ÄR LIVET !!!!!!   tänkte nog lägga ut lite bilder på dykgänget så småningom.

Och "ni får hade" som min mattelärare brukar säja :P

Kommentarer
Postat av: Jules

Haha... du är inte bara dykningens clown, du är min lilla clown också... :P
Ska vi vara kl. 10 på badhuset på måndag...?
Du får hade! :D

Postat av: chip

Jag tror det var det...jag kommer ialla fall då :P
//Din clown

2006-05-13 @ 23:30:35
URL: http://chip.blogg.se
Postat av: Cary

Men ska vi inte till skolan först.. så fattar jag det...

Hursom

Dykning i all ära men det är nästan så att det inte är värt det med allt slit och släpande..


DYKNING ÄR LIVET !!!!!! tänkte nog lägga ut lite bilder på dykgänget så småningom.

du säger emot dig själv darling

cary

2006-05-14 @ 16:25:48
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Jules

Jag fattade det som att vi inte skulle till skolan... men jag vet inte... i'm a bit lost. (skriver man sådär på engelska... ser sjuuukt ut). :)

2006-05-14 @ 17:45:24
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: chip

vet inte riktigt vad jag tycker och tänker längre.

är så trött och mörbultad så det är inte klokt...

vi ska inte till skolan först... jag är helt säker annars får ni skylla på mig. :)

2006-05-14 @ 20:12:59
URL: http://chip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback