Julhysteri!!!

Jag blir galen på julen. Visst är det en underbar och mysig högtid men det blir inte så längre för allt är så stressigt. Springa runt som en galning och köpa julklappar åt folk till höger och vänster.
Sen när det väl är julafton så är det ju såklart mysigt, men ändå. Det känns som julen nu mera går ut på att köpa julklappar istället för att umgås. Om all stressen bara kunde släppa lite så man kunde få må bra istället för att må dåligt över att det är så mycket fram till jul och att man när man sen väl slappnar av lite blir sjuk bara för det.
 Det är ju så det brukar bli... Jaja nog med att klaga jag är ju iallafall klar med alla paket nu så det börjar ordna sig.

För att prata om nått annat så hade vi julfest med tjejerna..det var underbart:D bytte julklappar och gjorde den årliga julpizzan (juligt värre, jag vet!) sen så var det bara mys o prat, helt underbart, (märk rimmet) vi har som tradition att rimma på varge paket..Mina brukar alltid bli en nödlösning den allra värsta av dem det här året var nog:

"Detta är inte en pingvinstång, men har samma handling som en sån.."  om Surf´s Up som julia fick av mig:P

men det var iallafall en lyckad kväll och nu ska jag öva lite sång....bara för att göra ett tappert försök att faktiskt vara duktig den här julen med det..

Vissa dagar är bara för stressiga...det är så himla svårt att slappna av och ta det lungt, känner att jag har enorma problem med det..tack för att du hjälpertill! <3

2 dagar kvar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback