sånglektion strax...

Usch..det känns som jag har massor att skriva av mig men jag vet inte var ajg ska börja.

För att dra några positiva grejer så var jag i stockholm med familjen, vi var på Cosmonova (och inte på coloseum som jag har sagt till ett stort antal människor^^)  sedan gick vi ett varv eller snarare ett par varv på stan med tanke på att vi lyckades virra bort oss i några få gånger.
Var sen hos en undarbar klasskompis (som för övrigt är den som pushat mig att fortsätta skriva) han har precis fyllt 17 och är nu vuxen:P
Det var jätetrevligt hos honom, vi tittade på hitta nemo och lekte med hanns nya födelsedagspresent en handledsträningsgrej vet inte vad det heter.. han fick en cigarr i present och han och eddi lekte mannliga.

Jag tror jag struntar i att återgå till det som är jobbigt, dels för att jag har oerhört lite tid för jag ska ha sånglektion och för att jag nu känner mig lite mer uppåt efter att ha tänkt på det som är bra.

lär säkert återkomma med ett långt inlägg om hur allt är om ett tag men vi får se...

chip chip

Kommentarer
Postat av: Cary

Jag vet vad du menar, en sån där boll som snurrar fortare och fortare så man måste röra handleden fortare. Lite röda Drottningsteoremet. (Ville bara flasha, kommer lix aldrig få använda det uttrycket igen)

Älsko, måste träffas o fika snart så vi kan klaga över hur jobbigt livet är. Har huvudvärk och halsont och nu har jag fyra timmar nationellt matteprov. puss

Postat av: chip

jaa absolut, synd att jag missade din och jules fika men du har helt enkelt hålltimmar på fel tillfällen...:P vi får spana in en vettig dag!
pussar

2007-12-04 @ 22:46:46
Postat av: chip

btw..jag har ingen aning om vad det där ordet betyder men du låter smart^^

2007-12-04 @ 22:47:54
Postat av: En manlig man med cigarr

"lekte" manliga? Jag tyckte vi var så manliga man kunde bli! Gangsta liksom

Skämt åsido, kul att du skriver igen! Keep it going! Kul att du hade det trevligt hos mig också. =) Vem vet, jag kanske gör om det någon gång. och tack för chokladen. :P

Ha en trevlig kväll!

2007-12-04 @ 23:19:14
URL: http://pontusorraryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback