Jullov

Nu är jullovet snart slut och skolan ska dra igång igen, vet inte riktigt vad man ska säga om det men de blir nog bra.. Har dock en engelskabok som jag borde ha läst ut vid det här laget (visserligen ska den inte vara färdigläst förens på fredan men jag har endast läst 120 av 250 sidor. Det är en ganska konstis bok. Trodde först att jag var helt ute och cyklade när boken efter en stunds läsning hade en oerhört konstig handling men efter att läst om sidorna innsåg jag att det faktiskt var sant. Boken handlar om en kille som precis blivit frisläppt från fängelset och ska jobba hos sin kusin som är bagare. Kusinen har just fått en ljus idée om att han ska börja tillverka/baka statyer av bröd!! den är jätteunderlig och därför nästan rolig att läsa.
Jag hatar när det ska bli stress när man ska läsa, då försvinner hela glädjen med själva läsandet och man kan inte alls ta till sig boken på ett vettigt sätt. usch och fy!

Jaja...skolan börjar inte förens på tidsdag så en dag ledig kvar. Det blir nog till att öva och göra allt det man borde ha gjort mycket tidigare. Ska se om jag hinner träffa emma en stund också.

Idag har jag tillbringat dagen med att åka pulka, bygga snöggube och se på film. Det var väldigt mysigt, jag och niklas är helt klart bäst på snöggubbar (dock har den av nån konstig annledning vält! men vi konstaterade att den antagligen hade gått och lagt sig så ingen skada skedd :P ) Jag är så himla glad att snön äntligen har valt att komma fram. Det är underbart, nu blir det pulkaåkning för hela slanten!

Se upp i backen!!

Kommentarer
Postat av: Dale <3

Power till världens bästa snögubbe !!
Snyggast i området eller hur var det :O ?
/kalla fötter

2008-01-08 @ 18:37:16
Postat av: Julia

Vilken söt blogg! Kram

Postat av: jo

Jaa, snart är vi där igen....snö.... blä..

2009-10-18 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback