barbie ken alias christian

barbie ken alias christian


Kommentarer
Postat av: Arne Weise

Hej kim, jag tänker på dig och tänder på dig.
Jag vet att du är bäst i min kurs i matte.
Jag älskar dig bokstavligen // puss och smek din mattelärare som är lik Ken.
En dag blir det du och jag, Mmmm, vad gott.

2006-05-10 @ 09:54:21
Postat av: karlsson på ditt tak

jag måste erkänna att det är väldigt smutsigt på ditt tak,, kim jag tucker inte om tt du springer naken hemma, men en ganska trevlig syn!// karlsson

Postat av: mattelärare

Kim du har väll gjort din matte läxa eftersom det snart kommer att bli ett prov på plan fyra. hej hopp mattekopp// puss på pull...kan :p

2006-05-10 @ 10:05:03
URL: http://mattebóken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback