Liten uppdatering

Känner att jag är världelös på att uppdatera.. Det är ju oftast när man har mycket problem som man får den där skrivlusten och så men det känns också som att när man har för mycket problem så blir man hämmad att skriva bara för det. Alla inlägg som man skriver då blir så personliga att man inte vill publicera dom.
Och jag har sällan orken att skriva om flera gånger, då har man ju redan skrivit av sig.
Gud vilket stort problem jag kände att det där lät som:P

Ajja för att skriva om nått roligare så kan man ju uppdatera lite vad som hänt under veckan. Det har varit rep inför konserten in DeGeer hallen men Barabara Hendrix och symfoniorkerstern och musikklasserna och vi förståss:)

Torsdagen var helt klart den stressigaste dagen på hela veckan. Gick upp kl 04.30 för att vi skulle lussa. Sen var det iväg till S:t Olai för att lussa för skolan där. Och efter det så var det rep inför kvällens stora konsert (vill bara påpeka att det var totalt slutsållt!!) sen blev den julbord i matsalen för att sen rusa vidare för ett ennu ett luciatåg och en rast och sen lussa igen denna gång på friskis, bland alla gymande spännisar:P hihi
Sen var det dags att rusa till konserten jag var redan då helt död i bode kropp och själ^^  Konserten gick förvånade ganska bra..trodde inte det med tanke på hur det har låtit på repen. Efter konserten skulle jag och emma cykla hem tillsammans men jag var helt sjukt övertrött. Råkade säga en felsägning själv som jag typ hysteriskt skrattade och nästan grät åt i 10 minuter. Stackars Olle och emma som var dom som var kvar och tog hand om mig.
Var helt speedad när jag kom hem och underhöll mina föäldrar ett tag..

Den dagen var jag vaken 21 timmar och jag stod, sjöng, gick eller satt helt inklämd i en kör på 320 personer hela dan. Det är otroligt, stor svimrisk säger ajg bara!

Men trots det så var det faktiskt en underbar dag med en hel del peppakokor och lussekatter och trevligt folk:D

Sen på fredagen blev det tv-spels kväll med härliga människor..Det var emma, jag, Pontus, Simon, Niklas och Josefin. Jättekul, Ska göras om tycker jag! Jossan är helt klart bäst på boxning, helt inne i spelet hon var oerhört gullig.

Men nu är det söndag och ny vecka väntar så man kanske borde sova. Bara fem dagar kvar sen är det lov!!
Julkännslan börjar infinna sig och snart är det dessutom julfest med tjejerna..längtar<3

Nattinatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback