Arkösund och skiren

Tillbringade en härlig helg med sol och bad med cary  och andie ute vid arkösund.

Kan det bli bättre 2 kompisar och så himmla fint väder..:D

 Cary på bussen till arkösund.

Jag lärde mig faktiskt att köra motorbåt....nästan i alla fall:P

Idag var jag faktiskt vid skiren med anna och julia k...det var verkligen superduperhärligt!

Vattnet var riktigt skönt och vi var där hela dagen..fast det tog ett tag att köra dit med mopparna..trots pappas vägbeskrivningar (eller snarare på grund av:P)

ja,ja för att vara oss lyckades vi riktigt bra faktiskt..kolla in andies blogg föra att se vart vi hamna:D (www.theandie.blogg.se)

Skiren 275799-34


Fin fina bilder va? :D

jag älskar sommar och sol

men julia älskar inte vattensnokar :P

love ya


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha nej, Julia älskar inte vattensnokar :P Men vi hade det jättebra ändå!

Postat av: Jules

Haha... Cary är en godisgris... :) Eller kanske ett kakmonster... Men det är bra, för då kan hon mata mig med massor kakor... :D

2006-06-14 @ 16:30:58
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback