hejsan alla glada

Just nu sitter jag i österrike paa ett fint hotell som vi hittat och försöker förtvivlat hinna med allt paa datorn som jag vill...paa en ynka kvart!!!

men men...jag aaker vidare till kroatien imorgon..det blir nog bra...här är det saa varmt att man nästan smäller av! det var 40 grader förut..huu!  Men jag ska inte klaga, vet faktiskt inte riktigt vad det är för väder hemma.

saknar er alla: cary, andie, jules, julia, alex, becca och alla andra....och hälsa till julia för jag tror inte att hon läser det här.

saknar er och vi hörs när jag kommer hem...kanske kan faa tag i en dator naagon annan stans senare..love to everyone of my friends!(L)

Kommentarer
Postat av: Andie

Vi saknar dig jättemycket! Hoppas att du får det bra :D Love

Postat av: Jules

Saknar dig massor! Passa dig bara så du inte smälter bort i värmen... :) Ha det toppen och njut av solen! Love ya!

2006-06-22 @ 09:59:00
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback