Watch out, here we come!

Tjingeling!

Min underbart enade klass har nu med viss möda planerat en klassresa. det blir inte så långt vi ska åka men ändå...det blir nog bra.   Håll bara tummarna för vädret:)

Nu återstår bara det stora problemet med packningen. Det känns som man har glömt något väldigt viktigt (vilket man antagligen har, men ändå).

Jag måste bara paccka klart så ska jag sova sen. Helt underbart!

Ska bara skryta lite först. Jag har faktiskt tvättat moppen. Skruvat isär den och avfettat den..+att jag har vaxat den:D

Det var lite problematiskt att skruva ihop den sen, spec när det visar sig att vi (pappa och jag) har en skruv kvar att sätta dit när vi satt ihop hela. Men det löste sig tillslut (den skulle sitta och hålla fast bakre "skalet".

men nog om det

ps. det tog jätte lång tid typ 5 timmar ds.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Åh, jag vill också ha moppe! Får se fram emot landet i sommar där man kan busåka utan "rätt ålder än"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback