Halvars...aaa

Änligen sommar så att det känns. Tillbringade en liiiten stund på halvars med julia och emma. Tyvärr utan jules som skulle ha dykt upp... :(
Varken andie eller cary kunde följa med.....*snyft*   men men jag överlever nog förhoppningsvis.

på fredag ska jag dyka ute...brrrr med ett antal flumma typer (nästan bara killar). vi får se hur det går. Jag är i alla fall expert i hjärt och lungräddning. Gått kursen två gånger.

Nu borde jag verkligen ta itu med mitt specialarbete....vill inte men måste...

Kommentarer
Postat av: Mattematik lärare.

KIM. jag har sett att du har skrivit om glass. du vill komma hem till mej och äta glass på min kropp va ? det vill du allt va ? slicka grädde från min kroppknopp. jag med kim, jag vill DET också kim. KIM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback