Sorry

Jag känner att det börjar bli dags att uppdatera lite nu...efter påtryckningar från vissa!!!
Men det är så att jag inte riktigt har haft tid eller man skulle väll kunna säga tagit mig tid att skriva. Det har liksom funnits andra saker jag heldre roat mig med.

Är ganska ledsen att jag inte kunde följa med och träffa alla tjejerna i helgen som var...men men jag hade trevligt på annat håll.   ; )

Vill verkligen träffa alla igen...vi hade minst sagt ur-mysigt förra gången. För er som inte vet så tillbringade vi kvällen med att gå en promenad (på en bygarbetsplats där det nog inte var helt tillåtet att gå) men som man brukar säga: "regler är till för att brytas" så där vandrade vi omkring med ett par helt värdelösa högtalare som vi lånat av emma (ta inte illa upp men dom var värdelösa). Senare på kvällen fick jag och Andie den ljusa idén att vi skulle sova på hennes garagetak!!   Det var verkligen jätte mysigt bara en liten aning kallt.....rekomenderas verkligen att göra i gott sällskap!!!

Så det är anledningen att jag gärna hade träffat dom igen, men det lär bli fler gånger om jag känner oss rätt!

Själv tillbringade jag kvällen hemma hos Mathilda tillsammans med "bosse", Jocke och Rasmus så klart. Vi spelade RappaKalja det var askul:)   med bosses humor kan det inte bli tråkigt....


Så nu har jag uppdaterat lite och tänker försöka göra det igen om jag orkar.....så är det när man är kär...:P så se upp alla singlar  :P nee skojja bara...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Cary

BRA att du uppdaterat! är nu dock lite rädd att det från första "uppdatera!" utskällningen kommer ta ca en månad tilll nästa inlägg; därför kommer den i god tid:

UPPDATERA!


:)

Postat av: chip

hihi cary, jag antar att du har rätt så jag har redan börjat tänka på att uppdatera igen.


2006-10-27 @ 12:44:03
URL: http://chip.blogg.se
Postat av: Cary

"redan"


DAGENS Skämt!!!

2006-10-28 @ 14:17:29
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: mattis

oj vad länge sen det var :) ett år. det var kul.. :)

2008-01-09 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback