Julafton

Nu är det julafton..igen. Mysigt men lite segt som alltid. Det här året har vi iallafall spelat ett julklappsspel vilket blev hysteriskt kul. För alla ni som vet hur min familj är så är det nog lätt att tänka sig det. :P
Men det var iallafall en höjdpunkt. Nu sitter jag och väntar på tomten..! eller snarare på julklappsutdelningen..tror nog inte att tomten kommer till oss i år :/ alla barnen är för stora för det.
Min bror är här och det är jättekul..man vet alldrig med honom..inte säkert att han alltid dyker upp men nu är han här iallafall och det är bra, här är också kusinerna och mormor.

Men nu är det lycka som gäller för nu är det jullov=) nu har man tid för allt man annars inte hinner med. Finns massor jag vill göra men vet inte om jag hinner..funderar på att åka och hälsa på syrran i Norge. Fast nu kommer hon ju hit imorgon för pappa fyller år, så jag ska prata med henne om det då. Det skulle vara trevligt för jag har inte umgåtts ordentligt med henne på ett tag.

Men nu ska jag återgå till att vara social med släckten.
 GOD JUL allesammans!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

God Jul!
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback