Termins

Huu

Jag har trotts alla tankar om sammanbrott överlevt dagen med stort D. Det var terminsuppspelning på vår skola det som alla i stort sett har övat till hela terminen. Usch..ett sånt där tillfälle när man ska "visa vad man går för" .
Jobbigt är minsta ordet för det hela..
Men jag överlevde; är det inte otroligt? och jag inte bara överlevde det hela gick faktiskt ganska bra dessutom. Så det har varit en ganska bra dag med sina jobbiga och nervösa stunder. Men vad vore det att spela om man inte var lite nervös, det är ju liksom en del av det hela.

För att prata om nervös (eller kanske inte igentligen) så ska ska våran "kristinaskolans reggaegrupp" (enligt Henrik Bergion) spela på lunchkonserten imorgon.

Kom gärna och lyssna: Hörsalen kl 12.10 tror jag!

Jag har förövrigt ängnat resterande timmar av dagen med att umgås med emma, räkna matte och rida. Tack vare (eller ska jag kanske säga på grund av) denna ridlektion kommer jag antagligen ta mig fram som invalid resten av veckan. Jag red barbacka och det var länge sen vill jag lova! men det är defenitivt värt det. Känner bara att man antagligen skulle behöva röra på sig imorgon igen för att bli lite mjukare i lederna.
Jag har ju min tävling med viktor...han ska kunna stå med raka men och sätta händerna i marken och jag ska kunna gå ner i split, har faktiskt bara några sentimeter kvar för att skryta lite..!!! :P

men nu är det dags att sova igen och som vanligt borde man ha gjort det för länge sen..men kommer nog alldrig att lära mig..

God Natt allesammans - Min favorit barnbok från när jag var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback