One more try...


Tänkte göra ett nytt försök att skriva blogg..det förra blev inte så lykat. Vi får se hur det går den här gången.


lost and lonely


Senast jag försökte mig på att skriva blogg så dog det efter ett tag men nu börjar jag sakna skrivandet igen.. Ska göra ett nytt försök att få lite liv här. Just nu är det ganska mycket med allting. Skola och massor med andra saker. Tankarna bara fladdrar omkring i huvudet hela tiden speciellt när man ska sova. Jag sommnar inte fören efter två varje natt, det spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Det bara fungerar inte. Därför tänkte jag att det kanske hjälper om man skriver här ett tag så man får ut allt ur huvudet.

Grejen är att det inte bara går att släppa allting. Det finns problem som man bara inte kan hitta en lösning på hur mycket man än tänker. Det jobbigaste är när det är problem som inte bara berör en själv utan andra också. Då är det liksom fler faktorer som spelar in.


Jag ska inte ha världens utläggning om mitt liv för då är det alldrig någon som orkar läsa allt.


Chip på er.


Kommentarer
Postat av: frida

Den bilden är så otroligt vacker:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback